“הטעויות שחשוב להימנע מהן לפני ובזמן משחק”

המאמן המנטלי אוהד בק, עם שלושה מסרים שהעביר בLIVE הכנה עם השחקנים שעובדים אצלו אימון מנטלי. LIVE המתקיים כל חמישי, כחלק מההכנה של שחקניו למשחקי סוף השבוע

המאמן המנטלי אוהד בק – הטעויות שחשוב להימנע מהן לפני ובזמן משחק

היי אלופים,ימי סוף השבוע הם לרוב ימי המנוחה של רוב האנשים – יוצאים, נחים, מבלים, משתחררים. אצלנו בעולם הכדורגל, אלו בדיוק הימים בהם מתחילה החגיגה – רגע לפני הפיק שמגיע במשחקי סוף השבוע. זה לא רק פיק של “אין מנוחה” – זה בעיקר פיק של רגשות, תחושות, מחשבות והכנות.

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!

האם אנחנו יודעים איך להתמודד עם זה? האם קיבלנו את הכלים המתאימים? זו כבר שאלה לנושא אחר, אבל מדי חמישי השחקנים שאני מאמן ואני עורכים LIVE הכנה למשחק, כדי להתכונן בצורה המיטבית.

בחמישי האחרון, עסקנו בשלוש טעויות שעושים לפני ובזמן המשחק. טעויות שחשוב להגיב להן ולפתור אותן, וכך נגיע רגועים ומשוחררים למאני טיים. אז לפניכם מקבץ טעויות (פופולרי) שאנו נוטים לעשות (ולא בכוונה!)

המאמן המנטלי אוהד בק – עורך שיחת LIVE שבועית עם שחקניו לקראת המשחקים

1. תולה את הביטחון בפעולה הראשונה
“אם הפעולה הראשונה טובה – אני במשחק! אם לא, נורת אזהרה לקראת משחק רע” – הפעולה הטובה יוצרת אצלנו תחושה שעשינו משהו טוב. אנחנו מקבלים משוב חיובי והבטחון עולה. יחד עם זאת, כשזה לא קורה, זה לא אומר ששאר המשחק לא יהיה טוב! עצם המחשבה של “אני חייב פעולה טובה דחוף” יוצרת אצלנו דחף להשיג תוצאה מיידית טובה ומוסיפה לנו לחץ.

תזכרו – אתם עושים מאות פעולות עם ובלי כדור במשחק – אין סיבה למדוד עצמכם אחרי הראשונה.

2. יורד על עצמי אחרי טעות
זה לא סוד שהמשחק מורכב מטעויות. דרך אגב, אנחנו עושים המון טעויות גם בלי לדעת. לטעות כולם טועים – לבחור לרדת על עצמי זו בחירה שלנו. חוץ מזה שזה לא נעים, זה גם עשוי לפגוע בהמשך המשחק שלי. אם טעינו, כדאי להיות יותר אמפטי ורחום עם עצמי ולהבין שזו הדרך לצמוח, גם אם המחיר בטווח המיידי (ספסל, צעקות) לא נראה ששווה את זה.

אם לא נבין שקודם כל אנחנו צריכים להיות שם עבור עצמנו, מי יהיה שם?

3. להחמיר עם הציפיות שלי מעצמי
“במשחק הזה אני רוצה להבקיע, לבשל, להיות טוב, לנצח” – ציפיות עשויות להיות הרסניות. ציפייה זה מצב שבו אני חושב על מציאות כלשהי שחייבת להתקיים. אם המציאות חייבת להתקיים, והיא לא מתקיימת – סביר שאחווה רגשות של תסכול וייאוש שעשויים לפגוע במיידית בביצועים שלי.

עכשיו, זה חשוב לרצות יותר – אך חשוב יותר להחליף את הציפיות שלי בשאיפות. כשאני שואף להשיג את המטרות שלי – אני ממקד את האנרגיה והמוטיבציה שלי בהשגת המטרה אך משאיר אפשרות נוספת למקרה שזה לא יצליח ואוכל לשפר בפעם הבאה.     

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!

אלופים, מוזמנים אליי לעמוד האינסטגרם ולאתר שלי. שם תמצאו עשרות טיפים וכלים שיעזרו לכם להגיע מוכנים לכל משחק! אם אתם מתמודדים עם אתגרי לחץ ופחדים שמונעים מכם להנות מהכדורגל ולעשות את מה שאתם אוהבים – מוזמנים לשוחח איתי כדי לתת פתרונות לכך!

העוצמה האמיתית שלכם טמונה בכם כרגע – אעזור לכם לגלות איך להשתמש בה! באהבה גדולה – אוהד.
https://www.ohadback11.com/
אינסטגרם – Ohadback11

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!
קרא עוד
Back to top button
Close