הילד ענק – האליפות בדרך לנווה שאנן

נוער צפון: קבוצת מכבי נווה שאנן צפויה להשלים בשישי הקרוב את המשימה ולהבטיח את האליפות והכרטיס לליגה הארצית. לאליאור סביר שהגיע מעירוני נשר מניות רבות בהצלחה, כשהוא מוביל את הקבוצה עם 25 שערי ליגה.

נוער צפון: צחי שמואלי מאמן נוה שאנן ולצידו אליאור סביר מלך השערים ובורג משמעותי באליפות ואביו (יח”צ)

בתחילת העונה כשהמאמן צחי שמואלי חתם בנוער של נווה שאנן הציבו לו מטרה ברורה – לעלות ליגה. מכאן התחיל חיזור גורלי אחרי שחקן אחד שצחי שמואלי הכיר וידע שרק הוא יכול לעזור לו להשיג את המטרה – אליאור סביר.

אליאור שהחל את דרכו בנווה יוסף, תחת שרביטו של צחי שמואלי היה מהשחקנים המובילים והבולטים. בילדים א’ עבר סביר לעירוני נשר, לקח אליפות בליגת חוף, הגיע פעמיים רצוף לחצי גמר גביע המדינה והיה אחד השחקנים המרכזיים להשארת נערים ב’ בליגת העל.

כשהגיע לנערים א’ הגיעה גם הקורונה, הסגר והבידוד. בתוך כל זאת, הקבוצה נקלעה שוב למאבקי תחתית, אך הפעם בסוף העונה ירדה הקבוצה לליגה הארצית.

לפרטים והרשמה לחצו על הבאנר!!!

אליאור החליט שהוא לוקח פסק זמן מהמשחק, עבר קורס מדריך כדורגל במכללת משגב והתאהב בתפקיד המאמן. צחי שמואלי לא ויתר לרגע והציע לאליאור לאמן בבית הספר לכדורגל בנווה שאנן ולשלב עם זה את אימונים בקבוצת הנוער.

לאחר משא ומתן קצר ולאחר ברכת הדרך משלומי פרץ, הבעלים של עירוני נשר, עבר אליאור סביר בהשאלה והחל את העונה.

תחילת העונה הייתה קשה, אך שער דרמטי מול קרית ים הוציא את הקבוצה למסע נפלא (יח”צ)

ההתחלה הייתה קשה, שני הפסדים רצופים ואז הגיע המשחק בקרית ים, עם גול בדקה ה 90 של אליאור סביר.

מכאן ואילך הדרך לפסגה הייתה קונצרט של שחקן אחד ועם נתונים אי אפשר להתווכח – 25 שערים ואין סוף בישולים. כשרואים אותו אומרים שהוא מזכיר במשחקו את ניר ביטון – משחק ראש מצוין, מסירות מדויקות, אגרסיביות, שחקן של מאמן ואחד כזה שכולם אוהבים לאהוב.

אין ספק שזו הייתה העונה שהחזירה לאליאור את החיוך לפנים, את האהבה למשחק והוא הוכיח בעיקר לעצמו שמקומו בקבוצה גדולה.

קבוצת הנוער של נוה שאנן – בשישי צפויה להבטיח אליפות ועלייה לארצית (אבי פוקס)

ביום שישי הקרוב תצא הקבוצה למחזור הסיום באור עקיבא ובתום 90 דקות, אם לא תתחולל סנסציה יניף אליאור סביר את צלחת האליפות ויסמן וי על המטרה המשותפת עם צחי שמואלי.

לקראת משחק האליפות שיתף אליאור בתחושותיו: “ישנה התרגשות גדולה, חיכינו עונה שלמה לרגע הזה ונגיע מוכנים לקחת את האליפות ולהשלים את המשימה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה”.

אליהור סביר – התרגשות לקראת המשחק שחיכו לו עונה שלמה (יח”צ)

צחי שמואלי מאמן הקבוצה התייחס לעונה הנהדרת של אליאור: “הגעתי למועדון חדש והייתי צריך לבנות את קבוצת הנוער עם מטרה אחת – לעלות ליגה. כל המאמצים שלי בהתחלה היו להביא את אליאור, ולא היה קל, סביבו צירפנו שחקנים נוספים. כל השחקנים התחברו אליו ישר וזה חיבר את כל הקבוצה ליחידה אחת מצוינת ובריאה שנהנית בכל אימון ומשחק. אליאור היה המאמן שלי על המגרש ועשה עונה גדולה, הילד ענק חד משמעית”

שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך ותזכרו את השם: אליאור סביר.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!
קרא עוד

One Comment

Back to top button
Close