חוזר לבמה המרכזית

סיפורו של טומי הוא הוכחה נוספת, כי בדרכו של כל ספורטאי ישנן עליות וישנן ירידות, יש אתגרים שרק עם שילוב של עבודה קשה ועבודה מנטאלית נכונה, אפשר לעמוד ביעדים שאתה מציב לעצמך, בדרך להגשמת החלום להפוך לשחקן כדורגל מקצועי.

טומי פקר חוזר לבמה הראשית בליגת העל (יח”צ)

טומי פקר שיחק כל השנים בליגת מרכז כשהוא לובש את האפודה הראשונה בין הקורות של הפועל ר”ג. אולם פציעה שאילצה אותו לעבור ניתוח בכתף לפני כשנתיים, הובילה את טומי לקבל החלטה שהתבררה כנכונה, ירידה לצורך עלייה – הוא עבר להכח ר”ג, חזר לכושר וליכולת שהפגין טרם הפציעה, מה שלא נעלם מעיניהם של הקבוצות הגדולות.

לאחר שבעונה האחרונה טומי עשה חיל עם קבוצתו בנערים ג’ דן, מכבי פ”ת החליטה לצרפו לשורותיה ולהשאילו בעונה הראשונה להפועל רעננה מליגת העל.

הצלה של טומי פקר במדי הכח ר”ג

טומי, איך התחושה לחזור לקדמת הבמה ולשחק שוב בליגה הראשונה?
“התחושה טובה מאוד, עבדתי קשה מאוד כדי לחזור לליגה הראשונה, למרות שגם בליגה הנמוכה יותר יש שחקנים מעולים ואתגרים לא קטנים. ובכל זאת, לחזור ולהתמודד בליגה הכי טובה מול המועדונים הכי טובים. אני מרגיש את זה כבר במשחקי האימונים, כשכל משחק הוא אבסולוטי ולחווים שוב את התחרותיות, הפזיות והכדורגל שיש בליגה הראשונה”.

עבד קשה מאוד כדי לחזור לרמות של ליגת העל (יח”צ)

איך נערכים מקצועית ומנטאלית לקראת החזרה לליגה הראשונה?
“אני בונה את עצמי מנטאלית לחזרה לליגה הראשונה מהמשחק הראשון שנה שעברה בליגה השנייה. זה כולל שינוי מחשבתי ועבודה נוספת במסגרת אישית, דבר שלמדתי על בשרי לאחר הפציעה. לא לעצור אימונים לרגע, גם אם אני ללא במסגרת קבוצתית כמו בזמן הקורונה, לדחוף קדימה ולהיכנס לקצב ליגת העל. מחובתי להגיע לעונה הזאת בכושר הכי טוב שאני יכול להגיע אליו, אם זה מהאימונים עם הקבוצה באימוני שוערים או כפי שציינתי במסגרת אימונים אישיים ולתת את המקסימום בכל אימון”.

הושאלת ממכבי פ”ת להפועל רעננה, מה ההתרשמות שלך עד כה מרעננה?
“קודם כל התמזל מזלי להגיע לבית כמו מכבי פ”ת תחת אופיר לוזון. הבנאדם מקצוען ברמה אחרת, ואז להיות מושאל להפועל רעננה, מועדון ברמה גבוהה מאוד. ההתרשמות שלי עד כה מרעננה היא מצוינת, אם זה מהשחקנים בקבוצה, מהמתקנים שברמה גבוהה מאוד, מחנה אימונים שאנחנו יוצאים אליו בקיסריה ועד הצוות המקצועי, יפתח מרקוביץ המאמן שהאמין בי והביא אותי לפה, ליעד יגל עוזר המאמן שלא מרפה ומוציא לנו את המיץ, ומהארגון שיש ברעננה, הכל קורה כאן ועכשיו. דוגמא הכי קטנה, קיבלתי מדים בשניה שעברתי את הדלת, אין עיכובים. אנשים יגידו “מזה הוא מתלהב?”, אבל מי שבכדורגל מבין על מה אני מדבר”.

מה השאיפות שלך לקראת העונה שבפתח ברמה האישית והקבוצתית?
“השאיפות שלי לקראת העונה ברמה האישית הם להמשיך ולעבוד קשה ולהתפתח בתור שחקן ובתור שוער, אם זה באיכות המשחק, פיזית, מנטלית ולצבור עוד בטחון. אימוני השוערים בקבוצה תחת גיא סלומון מאמן השוערים, הם מעולים וברמה גבוהה מאוד.

במסגרת הקבוצתית, להתחבר טוב לקבוצה חברתית ומקצועית, להיות טוטאלים, שנשחק כדורגל טוב ונגיע כמה שיותר גבוה ורחוק אם זה במסגרת הליגה, הגביע ובכלל.

טומי פקר – יושאל בעונה הקרובה ממכבי פ”ת להפועל רעננה (יח”צ)

אני רוצה לנצל את הפלטפורמה הזאת ובאמת להודות מכל הלב לניר קרן המאמן שלי מהשנה שעברה, שהכין אותי ועזר לי לחזור לעצמי. ליוסי קטיפה מאמן השוערים הוותיק שלקח אותי תחת חסותו, האמין בי והראה לי שאין דבר שהוא לא אפשרי. יוסי אני אוהב אותך מאוד. וכמובן למשפחה שלי ששנים מתכננים את השבתות שלנו לפי הכדורגל. זה לא ברור מאליו”.

קרא עוד

One Comment

Back to top button
Close