ילדים א’ דן2: חבל מודיעין במקום הראשון

מ.ס חבל מודיעין ניצחה אמש את כפר ברא 3:4 ועלתה זמנית למקום הראשון, לאחר שהצליחה להפוך פיגור של 2:0 לניצחון 3:4. חבל מודיעין תחזיק במקום הראשון לפחות עד המשחק המרכזי של המחזור בוא השנייה בטבלה קרית אונו תצא למשחק חוץ קשה מול השלישית בטבלה דרום השרון.

ילדים א’ דן2: חבל מודיעין במקום הראשון (אתר ג’וניורליג)

לאחר שניצחה ביום ראשון האחרון את השנייה בטבלה דרום השרון, פגשה אמש קבוצתו של לירן תגר מחבל מודיעין את הפועל כפר ברא. לאחר כחמש דקות של משחק ברא התקפת מעבר של כפר ברא באגף ימין ואחמד עאסי בעט מעל שוערה של חבל מודיעין ופנימה, 1:0 לזכותה של כפר ברא.

לקראת הדקה ה-30 במשחק קרן מצד שמאל לזכותה של ברא, הכדור הוגבה אל הרחבה ופאכר ריאן נגח היטב פנימה והעלה את קבוצתו ליתרון 2:0.

 פאכר ריאן נוגח פנימה – ריאן סיים את המשחק עם צמד שערים (אתר ג’וניורליג)

חבל מודיעין לא הרימה ידיים וכבר לאחר חידוש המשחק, כדור עומק הגיע ליונתן ריצמן שחלף על מגנה של ברא ובעט היטב פנימה. לא חולפת לה דקה טעות בהגנה של כפר ברא ודביר ג’ראד ניצל את הטעות והשווה את התוצאה. 2:2 שהייתה גם תוצאת המחצית.

חבל מודיעין מאזנת את התוצאה תוך שתי דקות (אתר ג’וניורליג)

כחמש דקות מתחילת המחצית השנייה עמית זמיר קיבל כדור ומ-20 מטרים בעט לפינה הימנית הגבוהה והעלה את חבל מודיעין ליתרון ראשון במשחק.

עמית זמיר מעלה את חבל מודיעין ליתרון (אתר ג’וניורליג)

חמש דקות לסיום המשחק נשרקה בעיטה חופשית לזכותה של חבל מודיעין, מיכאל סושיצקי בביצוע נהדר סובב את הכדור פנימה והעלה את קבוצתו ליתרון שני שערים.

שתי דקות מסיום המשחק, בעיטה חופשית של כפר ברא, הכדור הוגבה לרחבה ועבר את כל קו ההגנה של חבל מודיעין הישר לפאכר ריאן שהשלים צמד בנגיחה מקרוב וקבע את תוצאת המשחק 3:4 לזכותה של חבל מודיעין שעלתה באופן זמני למקום הראשון בטבלה.

מימון סולימאן עאסי וקבוצתו מכפר ברא – היוו יריב עיקש במשחק (אתר ג’וניורליג)

לירן תגר מאמנה של חבל מודיעין הגיב בתום המשחק: “משחק מאוד חלש שלנו אך הילדים ידעו להתעלות על עצמם ולחזור מפיגור 2:0 לניצחון 3:4, כל הכבוד לכפר ברא על המשחק שלהם”

 לירן תגר וגלעד מנדלוביץ מובילים את קבוצתם למקום הראשון (אתר ג’וניורליג)
קרא עוד
Back to top button
Close