לקראת הפועל פ”ת – הפועל רמה”ש

נערים א' ארצית: במשחק המרכזי של המחזור תארח הפועל פ"ת את הפועל ניר רמת השרון שממוקמת במקום הראשון אחרי 6 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה. האם פ"ת תגרום לרמת השרון לאבד נקודות ליגה ראשונות?

נערים א’ ארצית: לקראת הפועל פ”ת – הפועל רמה”ש

המארחת מפ”ת, קבוצתו של ניר ינובסקי, תנסה מחר להשיג ניצחון שיחזיר אותה חזק למאבק על המקום הראשון.

ניר, מה צריך לעשות כדי לעצור את רמה”ש שנמצאת עד כה עם מאזן מושלם?
“רמת השרון קבוצה מאד מאוזנת ולא קבוצה של שחקן כזה או אחר. אנחנו יודעים מה צריך לעשות, אנחנו מגיעים מוכנים. צפוי משחק מעניין קצבי ואיכותי ומי שמחפש לראות משחק טוב של נערים מוזמן לבוא ולצפות”.

ניר ינובסקי מאמן הפועל פ”ת – מאמין בשחקנים ומגיע אופטימי (יח”צ)

אחרי אובדן הנקודות בשבוע שעבר אתם חייבים לנצח את המשחק ולפתוח את המאבק על האליפות. אתה חושב שזאת הזדמנות אחרונה שלכם ושל הליגה לפתוח את המאבק על המקום הראשון?
“הליגה עוד ארוכה, גם אם חס וחלילה נפסיד הכול עוד פתוח. גם שבוע שעבר וגם לפני זה בשני המשחקים שהפסדנו נקודות, היינו עדיפים על היריבה פשוט החמצנו הרבה. הילדים המדהימים עובדים קשה ואני מאמין בהם וחושב אופטימי”

מנגד, בצד של רמת השרון ירצו כמובן להמשיך עם פתיחת העונה הנהדרת של הקבוצה ולרשום ניצחון שביעי רצוף. שאלנו את עמית ארצי מאמן הקבוצה.

אתם יוצאים למשחק מול הפועל פ”ת קבוצה מאומנת שסוגרת היטב וממעטת לספוג. תשמרו על מאזן מושלם גם אחרי המשחק הקרוב?
“השאיפה והמטרה היא לייצר המשכיות. אין ספק שמצפה לנו משחק החוץ אולי הקשה ביותר בליגה, עם מאמן מצוין וקבוצה מאומנת. אני מקווה שנציג יכולת טובה כמו בשבוע שעבר וכמו באימונים במהלך השבוע”.

 עמית ארצי – רוצים לשמור על המשכיות (אתר ג’וניורליג)

איכות המשטח במושבה תשפיע על איכות המשחק?
“לא נראה לי נכון לתת לזה הרבה חשיבות, שלא יישמע כתירוץ. צריך לדעת להציג יכולת טובה בכל מגרש וגם בתנאים פחות טובים”

נקודה פיקנטית נוספת במשחק, היא העובדה שהאחים ברלינסקי אשר שיחקו בשנה שעברה במדי הפועל פ”ת, יפגשו מחר מהצד השני של המגרש את חבריהם משנה שעברה.

האחים ברלינסקי – יפגשו מחר מהצד השני את חבריהם מהעונה החולפת (אתר ג’וניורליג)

קורל, איך התחושה לשחק מחר מול החברים משנה שעברה?
“התחושה טובה, אני שם את כל העניין שאנחנו חברים בצד. אנחנו נעשה הכול כדי שנמשיך לנצח ומה שמחוץ למגרש נשאר מחוץ למגרש. אני בא לתת את כל כולי בשביל הניצחון וההצלחה של הקבוצה שלי”.

בר, ניצחון מחר והדרך לאליפות סלולה?
“מחר יש משחק קשה כמו כל משחק, אין בכלל משחקים קלים. מי שייתן הכול וישחק טוב וקבוצתי ינצח את המשחק. הכול בראש והדרך עוד ארוכה לאליפות, רק התחלנו את הליגה, חשוב לנו מאוד להמשיך עם היכולת שלנו ואנחנו באים מחר לתת את הטוב ביותר שאנחנו יכולים”.

קרא עוד
Back to top button
Close