מועדון משפחתי בתהליך בנייה

חלוץ העבר אורן ניסים מוביל את מחלקת הנוער של בית דגן בארבע השנים האחרונות. כפי שרומא לא נבנתה ביום, כך גם אורן מבין שהכל תוצאה של דרך ותהליך, כאשר המטרה העונה לחזק את קבוצת הנוער במטרה להיאבק בצמרת הגבוהה.

בית דגן – מועדון משפחתי שנמצא בתהליך של בנייה (חיים ויינגרטן)

אורן ניסים מי שזכה באליפות המדינה עם הפועל חיפה תחת הדרכתו של המאמן אלי גוטמן, כשהוא כובש את השער שהעניק לאדומים מחיפה את האליפות בעונת 98/99, רשם קריירה מרשימה בליגת העל ובליגה הלאומית, כשהוא ממצב את עצמו כקבלן עליות עם רמת השרון והפועל ר”ג.

לפני כארבע שנים, אורן לקח חת חסותו את מחלקת הנוער של בית דגן, כאשר הוא משוכנע כי “בעוד מספר שנים נראה מחלקה לתפארת במועדון בית דגן”.

אורן, אחרי שנים רבות בהן שיחקת ברמות הגבוהות כשחקן החלטת בשנה שעברה לקחת על עצמך את הפרויקט של בניית מחלקת הנוער של בית דגן. מה הניע אותך להיכנס לעולם מחלקות הנוער?
“נכון שהייתי שחקן כדורגל ושיחקתי המון שנים, אבל בחיים חייבים לעשות את ההפרדה ולדעת מה לעשות ביום שאחרי.

סיפוק גדול ללמד ולחזק את הדור הצעיר (חיים ויינגרטן)

הייתה לי פניה ממועדון ספורט בית דגן והחלטתי ללכת על האתגר הזה בגלל הגישה שלי עם הילדים, זה נותן לי סיפוק גדול להרגיש ללמד ולחזק את הילדים”

קבוצת הבוגרים של בית דגן כמעט ועלתה אשתקד לליגה א’, מה שללא ספק היה עוזר לכם ביכולת לצרף שחקנים נוספים ולפתוח קבוצות נוספות במחלקה, מרגישים אכזבה שהבוגרים לא עלו?
“נכון שאנחנו מאוכזבים כי שנה שעברה הקבוצה פספסה העפלה לליגה א’, אבל אני חושב שכמו בחיים ככה גם בכדורגל צריך לעשות את הדברים בחוכמה ובסבלנות גם רומא לא נבנתה ביום אחד.

לחצו על הבאנר להצטרפות בחינם – הנחות מיוחדות והחזר כספי לחברי מועדון

אני בטוח שהמועדון הזה יגדל וגם הקבוצה הבוגרת תעפיל לליגות הבכירות יותר. חוץ מזה, מועדון ספורט בית דגן זה מועדון צנוע מועדון משפחתי”.

מארק סופרפין שכבר אימן במספר מחלקות נוער איכותיות יוביל את קבוצת הנוער, מה המטרות של הקבוצה השנה?
מארק סופרפין זה בהחלט האיש הנכון במקום הנכון הוא בדיוק הדמות שחיפשתי. ראשית הוא איש חינוך ואני אוהב את הסגנון שלו, יש לי תקשורת מצוינת איתו והסברתי לו בדיוק מה המטרות של הקבוצת הנוער ושנינו משדרים על אותו גל. המטרה של קבוצת הנוער העונה היא להתחזק ולהיות בחלק העליון של הטבלה”

אורן ניסים ומארק סופרפין – רוצים לחזק את הנוער ולהתמודד בצמרת הגבוהה (יח”צ)

מה התוכניות שלך לעתיד לפיתוח מחלקת הנוער של בית דגן ואיפה אתה רואה את המחלקה הזאת בעוד שלוש שנים?
“התוכניות שלנו זה להמשיך לעבוד קשה ולתת מסגרת לילדים שלנו, מעבר לזה ללמד את הילדים מה זה בכלל להיות ספורטאי. בנוסף הגדלנו משמעותית את כמות הילדים אצלנו.

להצטרפות לקבוצת הנוער של בית דגן – לחצו על התמונה

נכון שמסביבנו יש מועדונים גדולים כמו מכבי ת”א בני יהודה הפועל ת”א, אבל אצלנו זה שונה, זה משהו יותר משפחתי, אני בטוח שבעוד מספר שנים נראה מחלקה לתפארת במועדון בית דגן”.

אתר ג’וניורליג מאחל למחלקת הנוער של בית דגן הצלחה בעונת 2022/23

קרא עוד
Back to top button
Close