מכבי פ”ת הניפה צלחת ושלחה את בית”ר ירושלים למבחנים

נערים ב' על: חניכיו של עדי מישאל קיבלו היום במגרשם הביתי את צלחת האליפות מידי רון ויינריך. תואר שהם ראויים לו ללא ספק, לאור היכולת המקצועית שלהם לאורך כל העונה. על הדרך הם ניצחו את בית"ר ירושלים 1:5 ושלחו אותם למבחנים מול נציגת הליגה הארצית ביום חמישי הקרוב.

נערים ב’ על: מכבי פ”ת מניפה את צלחת האליפות עונת 21/22 (יח”צ)

המשחק החל בפתיחה קטלנית של פ”ת, רותם פיומי בעט משמאל לימין, שוער בית”ר הדף למרכז הרחבה ולירן חזן עם שערו ה-16 העונה קבע 0:1 למארחים.

לירן חזן – סיים את העונה כמלך השערים של הליגה (ניב כהן)

לא חולפות להן מספר דקות וחזינו בשער היפה של המשחק – משחק צירופים נהדר בצד ימין מצא את ירין יצחק שבנגיעה אחת מסר רוחב לעמית בן קיש והאחרון עם החיצון של רגל שמאל הכין ללירן חזן שמ-18 מטרים בעט כדור נהדר לחיבורי הקורות 0:2 לפ”ת, איזה שער קבוצתי נהדר וטכניקת בעיטה מושלמת של הקשר הפתח תקוואי עם שערו ה-17 העונה.

לירן חזן עם בעיטה נהדרת כובש את שערו ה-17 העונה

לא חולפות 5 דקות וליאם עצמי הפעלתן עם בעיטה חכמה לפינת השער ורותם פיומי משני מטרים שינה כיוון והטעה את שוער בית”ר – 0:3 לפ”ת, פיומי עם הראשון שלו היום.

לפרטים לחצו על הבאנר!!!

חולפות להן מספר דקות והצלע הנוספת בהתקפה הפתח תקוואית אנס סרסור השתלט בנחישות רבה על כדור אבוד בצד ימין ומצא את עמית בן קיש שמקרוב קבע 0:4 ענק ומוצדק לפ”ת, במחצית ראשונה במעמד צד אחד.

המחצית השנייה נפתחה עם בישול נוסף של אנס סרסור, כדור אדיר אלכסון על 50 מטרים מצא את רותם פיומי מול שוער בית”ר והאחרון לא התבלבל וקבע 0:5 לפ”ת עם שערו ה-15 בליגה – יופי של עונה לרותם פיומי.

פ”ת הורידה קצת את הקצב, דבר שאפשר לבית”ר ירושלים לכבוש שער כבוד, אחרי טעות לא אופיינית של מרכז ההגנה. פנדל מוצדק שנשרק לטובת בית”ר קבע 1:5 מרגלי שגיב רוזלס.

בסיום חגיגה גדולה בבית מכבי פ”ת עם קבלת הצלחת מידי רון ויינריך ופתיחת שמפניות וקונפטי. בית”ר ירושלים לעומתם, צריכה לנוח ולהתכונן ליום חמישי הקרוב, שם תשחק מול נציגת הליגה הארצית, במשחק שמתקיים היום במושבה בין רמת השרון והפועל חיפה.

השפית אתי חזן עם עוגת האליפות המושלמת (יח”צ)
קרא עוד
Back to top button
Close