מערך סקאוטינג ואנליזה בבית”ר י-ם

בית"ר ירושלים הכריזה היום על הקמת מערך סקאוטינג ואנליזה במחלקת הנוער של המועדון. המחלקה תיבנה בשיתוף פעולה עם מכללת "ספורט פאנל". תומר כרמל מנהל המחלקה של בית"ר ירושלים: "מדובר במערך חשוב ומיוחד עבור המחלקה"

מערך סקאוטינג ואנליזה חדש במחלקת הנוער של בית”ר (מדיה בית”ר י”ם)

במסגרת שיתוף הפעולה יערכו תלמידי ובוגרי הקורסים ניתוחי משחקים וסטטיסטיקות עבור הקבוצות השונות, יעזרו לצוותים המקצועיים בניסיון לשפר את הקבוצות וכמו כן יעזרו לשחקנים להתפתח בצורה אישית.

מנהל מחלקת הנוער, תומר כרמל, אמר: “מדובר במערך חשוב ומיוחד עבור המחלקה. שיתוף הפעולה בין בית”ר לספורט פאנל הוא שילוב נהדר עבור כל הצדדים. מצד אחד נקבל עזרה בניתוח הקבוצות בצורה מדוקדקת, נשפר את היכולות של הקבוצות ולא פחות חשוב של השחקנים, ומצד שני, הסטודנטים יהנו לעבוד באווירת כדורגל אמיתית, ולהתנסות להיות חלק מקבוצת כדורגל, ולצבור ניסיון שיכול להקפיץ אותם בעתיד קדימה”.

רפאל קבסה יועץ התקשורת של “ספורט פאנל” הוסיף: “המכללה שלנו חרטה על דגלה לשנות ולשדרג את הכדורגל במדינת ישראל וכדי לעשות זאת נכון, מחלקות הנוער הן הבסיס לכך. אנו גאים לעבוד עם מועדון כדורגל בית”ר ירושלים שדוגל במצוינות, חדשנות ופיתוח צעירים ומהווה דוגמה לכלל המועדונים בישראל על חזון ואופק. מאחל הצלחה גדולה הן למועדון והן לבוגרים שלנו שמקבלים בית חם ומעשיר”.

קרא עוד
Back to top button
Close