נערים א’ על – לקראת שריקת הפתיחה

עונת המשחקים 20-21 יוצאת לדרך בסוף השבוע הקרוב, כאשר שריקת הפתיחה תישרק בליגת העל לנוער ובליגת נערים א' על. האם הפועל ת"א תזכה גם העונה באליפות? או האם תהיה זאת יריבתה העירונית ומאמנם אורי דוד שירשום אליפות רביעית ברציפות? וכיצד תשפיע הקורונה על מהלך הליגה? שאלות רבות שאת התשובות נקבל רק בתום העונה.

הפועל ת”א 2004 – לקראת שריקת הפתיחה עונת 20-21 (אתר ג’וניורליג)

בצל מגפת הקורונה, ליגת נערים א’ על יוצאת לדרך בשבת הקרובה, למעט משחקה של הפועל רמת השרון מול הפועל חדרה, שנדחה לתחילת ספטמבר בעקבות בידודם של מספר רב משחקני רמה”ש. דחיית משחקים בשל כניסה לבידוד של קבוצות, הולכת להיות חלק בלתי נפרד מעונת המשחקים הבאה עלינו לטובה.

ליגת נערים א’ על תכלול העונה 18 קבוצות, לאחר הצטרפותם של הפועל חדרה והפועל קטמון, שעלו ליגה אשתקד, ולאחר שלא נקבעו יורדות עם הפסקת הליגה בשל מגפת הקורונה. הליגה הסדירה תהיה בת סיבוב אחד, שיכלול 17 מחזורים. עם תום הסיבוב, הליגה תחולק לפלייאוף עליון ופלייאוף תחתון.

הקבוצות אשר תדורגנה במקומות 8-1 בתום סיבוב המשחקים, תשובצנה בפלייאוף העליון, הקבוצה אשר תדורג במקום הראשון בפלייאוף העליון תוכתר כאלופת המדינה לנערים א’.

הקבוצות אשר תדורגנה בתום הסיבוב הראשון במקומות 18-9 תשובצנה בפלייאוף התחתון. כאשר הקבוצות אשר תדורגנה במקומות 17-18 תרדנה לליגת נערים א’ ארצית .והקבוצה שתדורג במקום ה-16, תשחק משחק מבחן אחד במגרש ניטרלי, מול הקבוצה המנצחת במשחקי המבחן של הליגה לנערים א’ ארצית צפון/דרום.

יוסי בילו – אחרי עונת האליפות יוביל את מ.ס אשדוד 2004 (אתר ג’וניורליג)

הפועל ת”א 2004, אלופת נערים ב’ על אשתקד, שמרה בגדול על סגלה משנה שעברה, אך עברה שינוי בעמדת המאמן. יוסי בילו שאימן את הקבוצה אשתקד, יאמן את מ.ס אשדוד 2004 ועל הקווים נמצא את מיכאל זנדברג, בעונתו הראשונה כמאמן במחלקת הנוער. המפגש הפיקנטי בין מ.ס אשדוד ויוסי בילו להפועל ת”א, ינעל את העונה הסדירה טרם המעבר לפלייאוף. האדומים צפויים גם העונה להיאבק בצמרת הגבוהה, מול יריבותיה הפוטנציאליות במאבק על האליפות – מכבי ת”א, מכבי חיפה ומכבי פ”ת.

מיכאל זנדברג – יצליח לשמור על האליפות בעונתו הראשונה על הקווים? (הפועל ת”א)

מכבי ת”א שסיימה בעונה שעברה כסגנית אלופת נערים ב’ על, תקרא העונה תיגר על צלחת האליפות. במקביל לחיזוק סגל הקבוצה בשלושה שחקני השנתון – רועי עמדי, עילאי תומר ורותם גרמה – שהוקפצו בעונה החולפת ויחזרו לשחק עם שנתון 2004, הצטרף לקבוצה גם עומרי ג’רפי מהפועל חדרה. מי שיאמן את הקבוצה הוא אורי דוד, שחתום על שלוש אליפויות ברציפות של הצהובים כחולים, אחת מהן עם אותו שנתון, לפני שנתיים בנערים ג’. חיזוק הסגל והיתרון של מכבי על הקווים, יחסית לחוסר הניסיון של זנדברג, מציב את מכבי ת”א כמועמדת מובילה לזכייה באליפות.

אורי דוד – ירשום אליפות רביעית ברציפות עם מכבי ת”א? (מחלקת המדיה מכבי ת”א)

מכבי פ”ת תחת הדרכתו של אייל גדרון עברה מספר שינויים בסגל הקבוצה. רז נימני שהצטרך שנה שעברה מעירוני קרית גת עזב. בנוסף, אריאל לוגסי ואיתי שליו עלו באופן קבוע לקבוצת הנוער. מנגד, הקבוצה התחזקה בארבעה שחקנים – עומר אזרזר חזר ממ.ס אשדוד, ניקולס שיפרין הגיע ממכבי נתניה, טל ונגל מבית”ר טוברוק ואורי ביטון מהפועל רעננה.

גם מכבי חיפה שצפויה להיאבק בצמרת הטבלה, עברה מספר שינויים בסגל הקבוצה. יונתן לייש שחקנה של הפועל רעננה וסגל נבחרת ישראל הצטרף, עילי פיינגולד אף הוא מרעננה וזיו בן שימול חלוצה של בית”ר מעלה אדומים, יחזקו גם הם את סגל קבוצתו של אמיר סופר, שממשיך עם השנתון עונה נוספת. קורן בן אליהו, ליאם חרזי, ירין סוויסה והשוער המחליף יאזן עאווד עזבו.

אמיר סופר – ממשיך עם שנתון 2004 של מכבי חיפה (אתר ג’וניורליג)

ללא ספק הולכת להיות לנו ליגה מעניינת ומותחת, שתגיעה לשיאה במאבקי הפלייאוף שבסופם תקבע – מי תהיה אלופת נערים א’ על לעונת המשחקים 2020-2021. בהצלחה לכל הקבוצות!!

קרא עוד

One Comment

Back to top button
Close