עומר דהן נשאר ירוק לעוד 3 שנים, לפחות

נוער על: עומר דהן חלוצה הנפלא של קבוצת הנוער של מכבי חיפה בעונה הבאה, מסכם את עונת 21/22 רגע אחרי שהנוער של חיפה חזרה ממסע בארה"ב, כאשר עוד קודם לכן, החלוץ חתם על חוזה במועדון ל-3 שנים.

עומר דהן חלוצה של מכבי חיפה מסכם עונה אישית נהדרת (נזיה סולטאן)

עומר דהן חלוצה של מכבי חיפה שנתון 2005, הוא ללא ספק אחד השחקנים שעשו את ההתקדמות המשמעותית העונה במחלקות הנוער. חלוצה האימתני של הירוקים מהכרמל עם 35 משחקים בקבוצת נערים א’ של המועדון כבש לא פחות מ-30 שערים כשהוא מוסיף כמות מכובדת של 12 בישולים ומסע נהדר של קבוצתו עד גמר הגביע.

בנוסף, דהן הצעיר קיבל כבר במה בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, כאשר בחמישה משחקים עומר הוסיף למאזנו שער נוסף ובישול.

כל זאת לאחר שבעונה החולפת בנערים ב’, דהן כבש סך הכל 7 שערי ליגה ועוד 5 בגביע המדינה. עם תום עונת 21/22 סיכמנו את חלוצה המבטיח של מכבי חיפה את העונה, רגע אחרי שהקבוצה חזרה מסע משחקים בניו יורק, כחלק מההכנה של הקבוצה לעונת 22/23, כאשר עוד טרם לכן, בחיפה מיהרו להחתים את החלוץ על חוזה לשלוש השנים הקרובות.

במכבי חיפה מיהרו לחתים את החלוץ על חוזה ל-3 שנים (נזיה סולטאן)

היי עומר, איך אתה מסכם את המסע שלכם בניו יורק?
“בסך הכל זו הייתה חוויה מרגשת, טורניר חוויתי עם קשר לקהילה בניו יורק, זה כיף להשתלב עם הסגל של הנוער לקראת שנה הבאה, צברנו חוויות ועכשיו אנחנו יוצאים למנוחה. אני כבר מחכה ומצפה לפתוח את האימונים  ב4.7”.

עוד טרם היציאה לטורניר חתמת על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה, איך התחושה להמשיך במכבי חיפה?
“מכבי חיפה יותר מבית בשבילי, כבר שנה וחצי יש לי קשר מצוין עם המועדון ועם הצוות. אני שמח להמשיך במועדון לעוד שלוש שנים ומקווה גם ליותר”.

לחצו על הבאנר והבטיחו את מקומכם!

ברמה האישית הייתה לך עונה נהדרת עם מספרים מאוד מאוד מרשימים, איך התחושה ברמה האישית עם תום העונה? מה גרם לפריצה שלך העונה מבחינת מספרים?
“אכן ברמה האישית הייתה לי עונה טובה, הצלחתי לתרום לקבוצה ולהביא לידי ביטוי על כר הדשא את מה שאני יודע. לגבי הסיבות לפריצה השנה, אני עובד קשה אבל זה בעיקר בזכות התמיכה מהחברים ומהצוות שנתנו לי לשחק יותר והאמינו בי יותר העונה”

עומר דהן, על הסיבה לפריצה הגדולה העונה – האמינו בי העונה (נזיה סולטאן)

ברמה הקבוצתית אתה בטח חש אכזבה מסוימת לאחר שסיימתם את העונה ללא תואר אליפות ולאחר הפסד בגמר הגביע, איך התחושה? מה לדעתך היה חסר לכם העונה יחסית למכבי פ”ת והפועל ת”א בליגה ויחסית לבני יהודה בגמר הגביע?
“להפסיד גביע זה קשה, במיוחד לאחר הדרך שעברנו, עשינו את הבלתי יאומן בשמינית נגד מכבי פ”ת, אחרי זה עברנו את ראשון ואז עוד משחק אדיר נגד מכבי ת”א בחצי הגמר, עשינו דרך מטורפת בגביע וחבל שזה נגמר ככה.

לחצו על הבאנר להצטרפות בחינם – הנחות מיוחדות והחזר כספי לחברי מועדון

לדעתי מה שהיה חסר לנו העונה וזה היה ניכר, זו יציבות, לא הצלחנו לייצר רצף ניצחונות ונפלנו במשחקים שכביכול הגענו כפייבוריטים וכנראה שזאת אחת הסיבות”.

טורניר U17, הופתעת שלא קיבלת זימון לנבחרת לאור היכולת האישית הנהדרת שגילית העונה? איך הייתה התחושה לראות את הנבחרת כשאתה מרגיש שיכולת לתרום ואולי לעזור לנבחרת לעלות שלב
“אני אשקר אם אגיד שלא הופתעתי כאשר לא קיבלתי זימון, אבל זה מה שהצוות החליט אני מקבל את זה ומנסה להבין איפה אני צריך להיות יותר טוב. לגבי התחושה לראות אותם על המגרש, באמת רציתי שהם יצליחו, ראיתי את כל המשחקים והייתי יותר משמח לתת את חלקי במשחקים האלה, אבל תמיד הכל לטובה ואני ממשיך קדימה”

הופתע, אך מקבל את החלטת מאמני הנבחרת (נזיה סולטאן)

כבר טעמת את ליגת העל לנוער העונה, בעונה הבאה כשאתם מצטרפים לשנתון 2004, אתה מאמין שהנוער של חיפה יכול להילחם על אליפות? מי לדעתך יהיו הקבוצות שיתנו את הטון בצמרת ליגת העל בעונה הבאה?
“הנוער של מכבי חיפה תמיד בכל שנה מכוון לקחת את כל התארים ואני מאמין שהקבוצה שנה הבאה תלך קדימה בכל הכוח

לדעתי הקבוצות שיתנו את הטון זאת אשדוד התל אביביות ופתח תקווה בנוסף אלינו שאני בטוח שנרוץ על הסוף על כל התארים ולדעתי נקבל ניגון חוזר בטבלה של שנה הבאה ומחכה כבר שהעונה תתחיל”

קרא עוד
Back to top button
Close