עזר לאחיו לחזור לפסגה, היום דרבי משפחתי

שחר שיון מי שעשה את השינוי הנהדר בשבועות האחרונים במ.כ חוסן ומי שעזר לאחיו שון מאמן הפועל עכו לחזור למקום הראשון לאחר שניצח את קרית אתא, יפגוש היום את אחיו לדרבי משפחתי במסגרת ליגה ילדים א' מפרץ1. "בפעם האחרונה שנפגשנו הוא ניצח אותי, אני מקווה שהפעם אני אהיה זה שייצא עם 3 הנקודות".

מ.כ חוסן ילדים א’ – נמצאים בתקופה נהדרת (יח”צ)

שחר שיון בן 38 ממעלות מאמן כבר 6 שנים במחלקת הנוער של מ.כ חוסן. אחרי 5 שנים בהם אימן את שנתון 2006 של המועדון’ לפני כחודש הוא התחיל לעבוד עם קבוצת ילדים א’ (שנתון 2007) במטרה לקדם את הכישרונות ואת הקבוצה מרובת הכישרונות של חוסן.

מועדון כדורגל חוסן הוקם לפני 10 שנים על ידי חיים אדרי, כיום במחלקה ישנן שלוש קבוצות – קבוצת ילדים א’, נערים ג’ ונערים א’ המשחקת בליגה הארצית. במחלקה משחקים ילדים מכל העדות והמגזרים, ממושבים כפרים וקיבוצים באזור, יהודים דרוזים נוצרים ומוסלמים. למחלקה שיתוף פעולה על מכבי נתניה שבה משחקים 4 שחקנים שהחלו את דרכם בחוסן, כולל שוער נערים ג’ ונבחרת ישראל עמית דדון.

משפחה של כדורגל – האבא ניסים ובניו שחר ושון שיון (יח”צ)

שחר מגיע ממשפחה של כדורגל. אביו ניסים מאמן את קבוצת הבוגרים של מעלות ואחיו שון מאמן את קבוצת ילדים א’ של הפועל עכו המשחקת עם חוסן באותה הליגה והיום השניים יפגשו לדרבי משפחתי.

שחר, עשיתם ניצחון גדול על קרית אתא שהוריד אותה מראשות הטבלה, מה הכריע את המשחק לטובתכם?
“הניצחון על קריית אתא היה משחק מדהים של הקרבה של השחקנים כולם נתנו 200 אחוז. ראיתי את המשחק של קרית אתא מול הפועל עכו שבוע שעבר וזה עזר לי להכין את הקבוצה למשחק. מהר מאוד הבנתי מי נגד מי, את מי צריך לשמור אישית והכנתי את הקבוצה כמו שצריך מבחינה טקטית. לדעתי מאמנים רציניים עושים מעקבים ונוסעים למשחקים במיוחד ללמוד את הקבוצה היריבה”.

אתם בתקופה מצוינת במשחקים האחרונים, עם 4 ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים. מה הוביל לשינוי הנהדר של הקבוצה?
“עם כל הצניעות, הדבר היחיד שהשתנה זה המאמן. אימנתי את נערים ג’ והייתי רואה את ילדים א’ מתאמנים לצידנו. ראיתי קבוצה מצוינת עם שחקנים כישרוניים מאוד שרק צריכים קצת כיוון כדי להפוך לקבוצה מצוינת. אחרי התלבטויות ביקשתי לאמן אותם ועשיתי את זה תוך שבוע. אני נהנה מכל רגע מילדים מדהימים, מנומסים, אינטליגנטים וחכמים ולדעתי השמיים הם הגבול”.

היום משחק פיקנטי, דרבי משפחתי מול אחיך והפועל עכו. איך התחושה, שני אחים משני צידי המגרש על הקווים?
“זו לא פעם ראשונה שלנו, נפגשנו לפני שנתיים כשהוא אימן במעלות את נערים ג’. זה יום חג למשפחה, כולם מגיעים ההורים האחים יושבים ביציע ומעודדים את שתי הקבוצות. בפעם האחרונה הוא ניצח אותי, אני מקווה שהפעם אני אהיה זה שייצא עם 3 הנקודות. מה שבטוח שבסוף הכל נשאר במשפחה”.

לטבלת ילדים א’ מפרץ1: https://bit.ly/2LxgeC3

קרא עוד
Back to top button
Close