רוצים עונה שקטה ללא מאבקי תחתית

נערים א' ארצית צפון: צחי בכר מאמן קבוצת נערים א' של כרמיאל, אשר שחקניה אשתקד עוד שיחקו בליגה המחוזית, מוביל את הקבוצה לפתיחת העונה טובה יותר מנערים א' של עונה שעברה, אשר נאבקו עד המחזור האחרון על ההישארות בליגה, כאשר המטרה השנה להבטיח את המקום בליגה בשלב הרבה יותר מוקדם.

נערים א’ ארצית צפון – עירוני כרמיאל רוצים עונה שקטה ללא מאבקי תחתית (יח”צ)

צחי בכר אשר שנה שעברה נקרא אל הדגל חודשיים לסוף העונה, כשקבוצת נערים א’ של כרמיאל (שנתון 2004) הייתה ממוקמת מקום לפני אחרון עם 4 נקודות ובסופו של דבר הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה הארצית, מוביל השנה את שנתון 2005 של כרמיאל, באותה הליגה, כאשר בתום העונה הנוכחית לא פחות מ-5 קבוצות תרדנה לליגות המחוזיות.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

הקבוצה אחרי 8 מחזורי ליגה נמצאת במרכז הטבלה, מקום שמיני, עם 13 נקודות ומאזן של ארבעה ניצחונות, תיקו ו-3 הפסדים, כשהמטרה היא להעביר עונה שקטה ללא דפיקות לב כשהקבוצה נמצאת בחוף מבטחים ולא במאבקי התחתית.

צחי, בשבת ניצחתם את צור שלום שפתחה היטב את העונה 1:0, איך אתה מסכם את הניצחון? התוצאה הפתיעה אותך?
“המגרש בצור שלום זה מגרש שכמעט בלתי אפשרי להוציא שם נקודות, מגרש קטן וצר. זה היה משחק שאם צור שלום היו מנצחים, הם היו עולים למקום ראשון. הכנו תוכנית מיוחדת שתתאים לגודל של המגרש וזה עבד. דקה 70 נתנו את הגול, שמרנו עליו עד הסיום, והנה ניצחנו במגרש הקשה הזה”.

שנה שעברה שנתון 2005 של כרמיאל שיחק בליגה המחוזית והשנה השחקנים בשחקנים בליגה הארצית, בעונה מאוד מאתגרת כאשר 5 קבוצות יורדות ליגה בתום העונה – איך אתה מסכם את ההתמודדות של השחקנים עד עכשיו לליגה הארצית הן מבחינת הליגה הגבוהה יותר והן מבחינת המאבקים בליגה בשל ריבוי היורדות?
“המעבר קשה מאוד, הם לא רגילים לקצב של הליגה, לפיזיות ולאגרסיביות של הליגה הזאת. בליגה המחוזית יש פחות עניין, אין יורדות, אין תחרותיות כמו בליגה הארצית ולקח להם הרבה זמן עד שהם הפנימו את העניין והבינו את הראש שלי, וזה מתחיל להתחבר.

השחקנים החלו להתרגל לשוני מהליגה המחזוית לליגה הארצית (יח”צ)

שנה שעברה השארתי את שנתון 2004 בליגה עם 14 נקודות, עכשיו אנחנו אחרי המחזור ה-8 כבר עם 13 נקודות, החבר’ה התחילו להבין שהליגה הזאת זו ליגה ברמה גבוהה יותר ובכל משחק הם באים ועובדים 90 דקות. אם המשחקים הראשונים, למשל במשחק הראשון הפסדנו לרובי שפירא, שהם כביכול אולי מועמדים לירידה, השחקנים לא הפנימו, הם באו כאילו לטיול והפסדנו – אבל מהמשחקים הבאים הם לאט לאט התחילו להבין ועשינו תוצאות יפות גם נגד קבוצות שמועמדות לעליה”

מה תחשב מבחינתך השנה הצלחה? אחרי ששנתון 2004 ניצלו ממש בסוף העונה מירידה, הישארות בליגה השנה תחשב הצלחה?
“אכן, המטרה שלנו היא להישאר בליגה, לא להגיע לסוף העונה ולעשות דפיקות לב לכל העולם, לנסות להעביר עונה שקטה ולשתף כמה שיותר שחקים”

איך אתם הולכים לנצל את פגרת הגביע בסוף השבוע? שבוע לאחר מכן אתם פוגשים את נוף הגליל שצמודה אליכם בטבלה
“השבוע נעשה כמה שיותר יחידות של כושר גופני, כיוון שביום שבת יש חופש אז השחקנים יוכלו לנוח. יש כמה שחקנים שפצועים, אז זה זמן טוב שיטפלו בעצמם. אנחנו עובדים קשה, 4 אימונים בשבוע ומגיעים לכל משחק כאילו זה גמר גביע. זה משחק מול קבוצה עם אותו מספר נקודות כמו שלנו, כך שמי שתנצח תטפס עוד קצת למעלה. אנחנו באים לנצח את המשחק הזה בכל מחיר”.

לטבלת נערים א’ ארצית צפון: https://bit.ly/3yVkej2

קרא עוד
Back to top button
Close