רמת השרון עם צעד משמעותי בדרך לליגת העל

ליגה לאומית לנוער דרום: ניצחונה של רמה״ש על הפועל ירושלים מאתמול הוא הצהרת כוונות בדרך אולי חזרה לליגת העל בתום העונה. ​יוסי טוויל מאמן רמה"ש: "אנחנו עובדים נכון ובכיוון הנכון"

נוער לאומית דרום: רמת השרון מנצחת במשחק העונה את הפועל ירושלים (שלומי עסיס)

בשיח של הכנות לתחילת העונה אמר לי יוסי טוויל מאמנה של רמה״ש “באתי כדי לעלות ליגה”. עשרה מחזורים כבר שוחקו ויוסי מתגלה כבחור אחראי ומדויק, שבא לפרוע את השטרות. הירידה שלו מליגת העל בב״ש היא ירידה לצורך עליה- תרתי משמע.

משחקן מאמש של רמה״ש אל מול הפועל ירושלים הוא לא עוד משחק, כי אם “משחק העונה” בין שתי המועמדות המובילות לזכייה העונה באליפות שתוביל אותן לליגת העל – כאשר רק אחת תהיה מרוצה בסיומה של העונה.

שחקניו של טוויל הגיעו נחושים, חדורי מטרה ומחויבים. יותר ממילה טובה מגיעה ליוסי ועוזרו יובל עקיבא על שיתוף הפעולה ביניהם, שיתוף שמשפיע לטובה על חדר ההלבשה כולו ובא לידי ביטוי על המגרש.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

עוד קודם לשריקת הפתיחה הפועל ירושלים שלה משחק עודף “תפסה” את הפסגה כשבמאזנה 24 נקודות מ-9 משחקים, והפסד אחד בלבד ל מ.ס. כפר קאסם. רמה״ש מוקמה במקום השני עם 8 משחקים ו- 20 נקודות, נקייה מהפסדים.

שתי הקבוצות ספגו עד אתמול 8 שערים בלבד, ולכל אחת מהקבוצות יחס שערים שעומד על כ-3 שערים למשחק, מה שהבטיח ״משחק עונה״ חם, טיפוסי ולא פשוט לכל אחת מהקבוצות. קשה לנבא האם ניצחונה של רמה״ש מאתמול הוא ההוכחה שדווקא רמה״ש תהיה העולה בסיומה של העונה, אך מסתמן שזהו בהחלט הכיוון.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק  בידיעה שאסור להן להפסיד. הפועל ירושלים קבוצה שמניעה כדור היטב ובכל מצב. ולכן רמה״ש הפעילה לחץ גבוה מהשנייה הראשונה כדי לשבש לירושלמים את בניית ההתקפות.

“עלינו למשחק בטירוף ולחצנו אותם בצורה כזו שהם לא יצליחו לצאת מאזור הרחבה” הסביר טוויל. התוכנית עבדה ועד לדקה ה – 30 כבר הובילה רמת השרון 3:0.

בדקה 12 טל לוי הבקיע שער אדיר עם בעיטה מחוץ לרחבה ופתח את מבול השערים. לאחר כ- 5 דקות במשחק מעבר של הרמת שרונים הם הבקיעו את השער השני על ידי רונסום יבהה שחקנם הזר .

רונסום יבהה מעלה את רמת השרון ליתרון 2:0 (שלומי עסיס)

לא עברו 7 דקות והלחץ נמשך, לאחר איבוד כדור של הפועל ירושלים, כבשו הרמת שרונים את השלישי כשטל לוי כבש את השני שלו במשחק ואת השישי מתחילתה של העונה, כשהוא מתקרב לבן הדדי מלך שערי הקבוצה שבמאזנו 7 שערי ליגה עד כה (ועוד 3 בגביע).

לאורך כל המשחק הפועל ירושלים החזיקה בכדור אבל לא סיכנה בצורה ממשית את השער. לקראת סיום נהנו הירושלמים מפנדל כשאיתי זדה הכניע את שוערה של רמה״ש. 3:1 גדול לרמת השרון בסיום.

תגובתו של יוסי טוויל מאמן המנצחת: “אני שמח וגאה מצורת המשחק וכמובן מהתוצאה. תוכנית המשחק עבדה ואני גאה בשחקנים שלי. בקרבות מול המתמודדות על עליית ליגה ניצחנו את הפועל פ”ת 4:1 ואת הפועל ירושלים 3:1. זה מראה שאנחנו עובדים נכון ובכיוון הנכון”

לטבלת נוער לאומית דרום:   https://bit.ly/3hgKUok

קרא עוד

One Comment

Back to top button
Close