גדנע ת”א נערכת לעונה שבפתח

גדנע ת"א יהודה, אחת ממחלקת הנוער המפוארות בעבר של הכדורגל הישראלי, נערכת לקראת העונה שבפתח עם מינויו של נתי עזריה למאמן קבוצת הנוער של המועדון. רוני זריהן ימשיך בנערים א', מאיר יוסף ממשיך עם שנתון 2005.

נתי עזריה – הגיע לאמן את קבוצת הנוער של גדנע ת”א (אתר ג’וניורליג)

גדנע ת”א יהודה הייתה מחלקת נוער מפוארת בשנות ה50-70, אך בעשורים האחרונים המחלקה לא נמצאת בחבורה המובילה של מחלקות הנוער בארץ. בעונה החולפת, וירוס הקורונה עצר את הליגות במצב בו קבוצת הנוער של המועדון הייתה מתחת לקו האדום בליגה הלאומית, קבוצת נערים א’ (שנתון 2003) סיימה במקום הרביעי בליגה הארצית וקבוצת נערים ב’ (שנתון 2004) סיימה במקום הלפני אחרון בליגה הארצית.

בכדי להחזיר את החטיבה העליונה למסלול, החליטו בגדנע ת”א על מספר צעדים – שמירה על המשכיות עם שנתון 2005, אותם ימשיך לאמן מאיר יוסף. רוני זריהן שהגיע במהלך העונה החולפת מעירוני בת ים, יאמן שוב את קבוצת נערים א’ של המחלקה, הפעם עם שנתון 2004. ונתי עזריה המאמן עתיר הניסיון יאמן את קבוצת הנוער של המחלקה.

מאיר יוסף, שזו תהיה לו העונה השלישית עם השנתון, סיפר על המסע שלו עם שנתון 2005 ומה תחשב מבחינתו הצלחה בליגה
“לקחתי את הקבוצה בילדים א’ עם 9 שחקנים לאחר עונה קשה מאוד שהם עברו בילדים ב’. בניתי את הקבוצה עם המון סבלנות, קלטתי שחקנים שלחלקם הייתה זו עונה ראשונה במסגרת ליגה. סיימנו את העונה האחרונה עם 8 משחקים אחרונים ללא הפסד. זאת תחושה טובה שבמועדון מאמינים בי, אני מאוד מחובר אל השחקנים, ומאמין בהם. מבחנתי הצלחה תחשב התברגות במרכז הטבלה, תוך כדי התמודדות שוות כוחות עם קבוצות הצמרת”.

מאיר יוסף – ממשיך לעונה שלישית עם שנתון 2005 של גדנע ת”א (יח”צ)

נתי עזריה, מי שבעבר כבר אימן את קבוצות הנוער של מכבי נתניה והפועל כפ”ס. ובשנים האחרונות, אימן את קבוצות הנערים של מכבי נתניה ובית”ר טוברוק בליגות העל, סיפר על האתגר הגדול הניצב בפניו עם קבוצת הנוער של המועדון
“זה ממש אתגר גדול ושונה. אני מהדור שעוד זוכר את גדנע יהודה כמועדון מוביל שגידל ושחרר שחקנים לליגה הראשונה ונבחרות ישראל לאורך השנים.

לחצו לקבלת פרטים

התוצאות בשנה שעברה לא היו מספיק טובות, התחלנו להתאמן קצת יותר מוקדם, לפני כשבועיים (17/7), כדי להכיר טוב יותר את השחקנים ולראות מה צריך ומה חסר בקבוצה. הליגה מתחילה בספטמבר, אחרי שליגת העל נפתחת, ויש בכך יתרון – ככה שחקני נוער שלא יהיו בסגל בליגת העל וירצו לקבל במה ודקות משחק, בטח שחקנים שהם שנה ראשונה בנוער, יוכלו להגיע אלינו”.

התחילו מוקדם להתאמן כדי ללמוד את הקבוצה ולזהות מה חסר ומה צריך לעשות (אתר ג’וניורליג)

אז שיהיה בהצלחה!!

קרא עוד

One Comment

  1. מאיר מאמן מספר אחת!!
    כל קבוצה שהוא נוגע בה רואים התקדמות
    המשך כך!
    אם המשחקים לא היו בשבת הייתי יכול לראות יותר . מקווה שיותר משחקים יהיו בשישי

Back to top button
Close