סיבוב שלם לשיפור עמדות

נערים ב' על: בתחילת העונה, למאמנה של בני יהודה ת"א, סהר מזרחי, היו לא מעט ציפיות מהחניכים שלו, כולל מאבק על מקום בצמרת הגבוהה. אחרי סיבוב ראשון לא מוצלח, מזרחי אומר כי גם לו כמאמן יש חלק בתוצאות הפחות טובות, אך נשאר צנוע ומאמין כי קבוצתו תצליח להפגין סיבוב שני יותר מוצלח.

נערים ב’ על: לבני יהודה יש סיבוב שלם לשיפור עמדות (אתר ג’וניורליג)

עבור סהר מזרחי זוהי העונה השנייה שלו ברציפות עם שנתון 2006 של בני יהודה תל אביב. אחרי שבשנה שעברה הוא הוליך אותם למקום השני בליגת נערים ג’ מרכז, חיכה לו אתגר- ליגת נערים ב’ על הצפופה. על הנייר, לסגל של בני יהודה קיים פוטנציאל להיות כחלק מחבורת הצמרת, אבל התוצאות בסיבוב הראשון הורידו את כל הציפיות בטרום עונה לטמיון.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

למרות פציעות של מספר שחקני התקפה ואופציות מוגבלות לתגבור בסגל, סהר מזרחי אומר כי זה לא אמור להוות כל תירוץ על משחקים פחות טובים של קבוצתו. בכל זאת, ישנם שחקנים שמנצלים בשתי ידיים את ההזדמנות ועברו חצי ראשון מרשים, כדוגמת מלך שערי הקבוצה, ניב יחזקאל, לו שמונה כיבושים, ועילאי קריב, שחקן שנתון 2007, ששואף לפרוץ גם בנערים ב’ על וכבר כבש בדרבי התל אביבי בשמינית הגמר.

למרות מרבית החוסרים והתוצאות הפחות חיוביות, מזרחי מאמין כי הסגל הקיים יכול לשפר עמדות למרות שהוא רואה פערים בין העונה הקודמת לזו הנוכחית, והוא מגדיר כל משחק כקרב על שש נקודות לתקופה הקרובה.

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!

בעונה שעברה, שנתון 2006 בהנהגתך סיים במקום השני בליגת נערים ג’ מרכז. האם אתה רואה הבדלים בין העונה שעברה לסיבוב הראשון עד כה העונה? מה הפערים שאתה רואה בקבוצה הבאים לידי ביטוי בין העונה השעברה לזו הנוכחית?
“אין ספק שהעונה שעברה הייתה חלומית מבחינתנו והתקדמנו המון כקבוצה למרות הקורונה. להבדיל משנה שעברה, אז פתחנו בסערה, כאן לצערי אני רואה פערים הקיימים, ואני יוצא מהסיבוב הראשון בתחושת אכזבה”.

איך אתה יכול לסכם את הסיבוב הראשון של הקבוצה בליגה לעומת הציפיות שאליהן שאפת להיות בתום הסיבוב הראשון?
“פתחנו טוב את העונה בשתי ניצחונות רצופים, אבל זה לא תירוץ הסיבוב הראשון המאכזב, גם כמאמן אני רואה שיש לי לא מעט חלק על מצבנו בטבלה, אבל עדיין, יש לנו סיבוב שלם לתקן ולשפר עמדות, מאמין שנוכל לעשות את זה”.

בסיבוב השני מרבית המשחקים בליגה הזו יהיו על שש נקודות, האם אתם רואים את המשחקים הקרובים כמשחקים שעלולים לקבוע את המשך הדרך העונה בליגה? המשחק הקרוב מול טוברוק למשל הוא בעל משמעות קריטית, איך אתם בקבוצה מתכוננים למשחק?
“אין ספק שבסיבוב השני כל קבוצה תרצה כמה שיותר נקודות כדי לשרוד, אבל העובדה כי ארבע קבוצות ירדו מליגת העל עלולה לגרום ללא מעט משחקים שבהם התכל’ס, התוצאה, יהיה עם חשיבות גדולה יותר מצורת המשחק. אני לא מבין למה הוחלט להרחיב את היורדות ושמקום 14 ילך למבחנים, אבל אנחנו מבחינתנו רוצים להיות יעילים בקידום השחקנים ובסופו של דבר מאמינים שהכל ישתלם”.

איך אתה מסכם העונה את קמפיין הגביע שלכם? הודחתם בשמינית הגמר לאחר הפסד בדרבי תל אביבי
“משחק הגביע היה עד כה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, וברוב המוחלט לא הופענו כראוי למשחק. יש לי שחקנים טובים ומוכשרים כדי לנצח את הפועל ת”א, אבל לא באנו מוכנים, ושוב, העובדה כי סבלנו מחוסרים לא מהווה תירוץ, הגיע להפועל לעלות שלב”.

במונח ההתקפי רק שני שחקנים מצאו את הרשת יותר מפעמיים העונה- האם נתון זה אמור לעורר סיבה לדאגה, או שמא אתם ממשיכים לעבוד קשה באימונים על מנת לשפר את התפוקה מכל הבחינות?
“החלק החזק שלנו הוא ההתקפה, מסכים איתך שזה צריך להתחלק יותר בשחקנים, נפצעו לי לא מעט שחקנים מוכשרים בהתקפה, אחד מהם סיים את העונה. האופציות שלי מוגבלות בהתקפה, אבל אני לא מתכוון לוותר על המשחק ההתקפי שלי, אנחנו ממשיכים להשתפר ולקדם שחקנים, אחד מהם הוא עילאי קריב המוכשר, שחקן שנתון 2007, אנחנו מאמינים בו ובקבוצה שנשפר את מאזן הכיבושים”.

כשנכנסים לסיבוב השני, איפה אתה רואה את הקבוצה מסיימת את העונה בהשוואה לציפיות פתיחת עונה? ואילו קבוצות לדעתך בליגה יאבקו כנגד הירידה עד הסוף?
“בתחילת העונה היו לי ציפיות על הטופ 5, אמרתי לשחקנים שיש לנו פוטנציאל, זה לא קרה, אני כמאמן נכשלתי בסיבוב הראשון. בסיבוב השני הצבנו לעצמנו מטרה חד משמעית- לצבור כמה שיותר נקודות ולא להיגרר לאזור המסוכן. יש כמה קבוצות שמסובכות בתחתית, אבל שוב, אנחנו מתמקדים בעצמנו כדי להשכיח את הסיבוב הראשון וגם אני כמאמן מסתכל על מה צריך לשפר מכל הבחינות”

לטבלת נערים ב’ על: https://bit.ly/3jA1waV

קרא עוד

One Comment

  1. עברית שפה קשה….למה אין הגנה??מלא שגיאות….
    איך פתח את העונה שעברה בסערה?? מחזור ראשון הפסד לירמיהו….

    עזבו אות השנה שני שחקנים תותחים….הוא גם לא מאמין החלוצים עובדה שחרר לפני שבוע חלוץ….

    והכי חשוב מר מזרחי תלמד…האדם לפני השחקן!!!!!!

Back to top button
Close