עופר פביאן מונה למנהלה המקצועי של מכבי חיפה

חילופים בעמדת המנהל המקצועי במכבי חיפה, לאחר מינויו של איציק עובדיה למנכ"ל של הירוקים

עופר פביאן – מנהלה המקצועי החדש של מחלקת הנוער של מכבי חיפה (אתר ג’וניורליג)

מועדון מכבי חיפה ממשיך להשתדרג ולהביא את התותחים הכבדים ביותר לטובת המועדון כולו. עופר פביאן שוער העבר בכדורגל הישראלי ומנהלה המקצועי של גדנע ת”א, מונה לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה ויחליף בתפקידו את איציק עובדיה שמשדרג את מעמדו ועובר לשמש כמנכ״ל המועדון.

לפרטים והרשמה לחצו על הבאנר!!!

עופר החל את קריירת האימון כמאמן שוערים בקבוצת הבוגרים של מכבי פ״ת ושימש כמאמן ראשי בקבוצות הנערים והנוער במועדון. הוא זכה עם קבוצת הנוער בגביע המדינה ועבר לאמן את הבוגרים, משם עבר לרמת השרון, הפועל מרמורק אותה העלה מהליגה הארצית לליגה הלאומית, ושימש כעוזר מאמן בנבחרת הצעירה ומאמן נבחרת הנערים של ישראל במקביל לניהול פרוייקט המצויינות של ההתאחדות.

בשנת 2015 הקים עופר וניהל את פרוייקט המצויינות של ההתאחדות לכדורגל. במסגרת הפרויקט התאמנו 300 שחקנים בגילאי 12-14 בחמישה מרכזים -באר שבע, לוד , שפיים, בית שאן ונהריה. עופר ניהל בפרוייקט צוות של 15 מאמנים כשאחד מהם הוא איציק עובדיה איתו הוא חוזר לשתף פעולה בימים אלה.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!

בעונה האחרונה פביאן הוביל בהצלחה את מחלקת הנוער של גדנע ת”א. עופר יביא עימו למועדון החיפאי את הידע הרב שצבר במשך השנים ויעזור למועדון החיפאי להמשיך לייצב את מעמדו כאחד המועדונים המובילים בארץ. מעניין יהיה לעקוב אחר שיתוף הפעולה בין פביאן לבין איציק עובדיה שני שועלי קרבות ותיקים.

קרא עוד

3 Comments

  1. עופר פביאן עזב את הגדנע,ויש שם בעיה מאוד רצינית בשנתון 2007 ,גדעוני אבא של רז,המכונה רזקו,תפס שם פוזה ,מהילדים על עמדת מאמן שני,נותן לבן שלו מקום קבוע בהרכב,הבן שלו לא שווה הרכב,יש שם לחץ על המאמן מאיר ,הבן שלו ויהלי משחקים בלמים,הבן שלו היה פעם קשר תוקף,בהגנה הוא שווה לקליפת השום ,ההתקפות חותכות אותו ואת יהלי ,יהלי הוא קשר אמצע טיבעי,יש שם קבוצה מצויינת שעשו ממנה סלט מטבוחה,קודם זה היה דקלו שפגע בילדים על ימין ושמאל עכשיו זה גדעוני,חשבתי שעופר פביאן יעשה שם סדר ,אבל מה שקורה שם זה שכונה …

      1. גדעוני,הולך עושה שם בלאגן הבחור הגבוהה,מעניין שמנח וגלילי נותנים לו…
        באף מועדון שמכבד את עצמו זה לא קורה,פעם גדנע היה מועדון פירמה
        עכשיו נהיה שכונה…בנוער ביתר ירושלים נתנו להם 3 חתיכות…

Back to top button
Close