גביע טרום א’ – סיכום רבע הגמר

אמש נערך סיבוב רבע גמר גביע המדינה לשנתון טרום א' (2010). אחת הקבוצות של הפועל ת"א עלתה לחצי בעוד השנייה הודחה. הסינדרלה מהדרום של סיבובי הגביע המוקדמים נכנעה ליריבה עדיפה והתמודדות אחת הסתיימה רק בדו קרב פנדלים. הכל בסיכום שלפניכם.

מכבי פ”ת2010 מעפילה אחרי פנדלים לחצי הגמר (יח”צ)

הרבה עיניים נשאו אתמול למתחם וולפסון בו נערכו בזה אחר זה שני משחקי רבע גמר הגביע לשנתון טרום א’ (2010), בו לקחו חלק שתי קבוצות הפועל ת”א – הקבוצה הצפונית אירחה את בית”ר טוברוק והדרומית את עירוני מודיעין.

ההתחלה נראתה מבטיח לאדומים מצפון שכבר לאחר פחות מעשר דקות של משחק עלו ליתרון משער של אורי (בובו) סלומון שחקן שנתון 2011, שגם קבע את תוצאת ההתמודדות בתוך תוספת הזמן עם שער נוסף לרשתה של בית”ר טוברוק. הפועל ת”א צפון זוכה בכרטיס הראשון לחצי הגמר

במשחק השני במתחם וולפסון אירחה הפועל ת”א דרום מליגת מרכז את עירוני מודיעין מוליכת ליגת מרכז1. כאשר ביציעים כבר החלו לפנטז על דרבי פנימי של האדומים בחצי הגמר, בין הקבוצה הצפונית לדרומית, לשחקניו של תומר רטמן ממודיעין היו תוכניות אחרות. שחקני מודיעין הוכיחו שהם לא בכדי ניצבים בראש טבלת ליגת מרכז1 עם ניצחון 3:1 וזכייה בכרטיס השני לחצי הגמר.

הקבוצה השנייה של הפועל ב”ש, שעשתה מסע נפלא בגביע כשהיא מדיחה בדרך את מ.ס אשדוד ועמק חפר, כבר לא יכלה ברבע הגמר למכבי חיפה האיכותית. שחקניו של מתן אלמליח ירדו למחצית ביתרון 0:2 ובמחצית השנייה כבשו שני שערים נוספים. שחקני באר שבע הצליחו רק לצמק את התוצאה. מכבי חיפה ישעיהו אחרי ניצחון 1:4 משערים של יוגב אוחיון, דור מוסקוביץ’ וצמד של אריאל דורה זוכה בכרטיס הנוסף לחצי הגמר

מתן אלמליח מאמן מכבי חיפה סיכם את המשחק: “הגענו מוכנים ועשינו את המקסימום כדי לעבור לשלב חצי הגמר, שיחקנו נגד קבוצה טובה ומאומנת עם צוות אימון מצוין ואנחנו שמחים שהתקדמנו עוד שלב.

הדרמה הגדולה של משחקי רבע הגמר נשארה למשחק שנעל את הסיבוב. אחרי שלא נכבשו שערים במהלך המשחק והארכה, בהתמודדות בין מכבי פ”ת למכבי נתניה. שתי הקבוצות הלכו לדו קרב פנדלים שבסופו פ”ת מנצחת 4:5 וזוכה בכרטיס האחרון לחצי הגמר.

דור עוז כהן מאמן מכבי פ”ת סיכם את הדרמה שהייתה: “משחק גביע טיפוסי מלווה בהמון לחץ והתרגשות מול יריבה מצוינת. הופתעתי לטובה מהבגרות של הילדים והיכולת שלהם להתמודד עם הלחץ בבעיטות העונשין, מה שהפך את ההישג למתוק יותר. המטרה העיקרית שלנו הייתה ונשארה להמשיך ולפתח שחקנים לקבוצה הבוגרת וההישגיות שמגיעה בדרך היא רק בונוס.

רוצה להודות לעוזר שלי אלירן סלמן ולמנהל המקצועי של החטיבה הצעירה יונתן שמל ולליאור רדלר ואופיר לוזון שדוחפים את מחלקת הנוער קדימה”

קרא עוד
Back to top button
Close