האפליקציה שמשגעת את הכדורגלנים הצעירים

למה יש יותר תסביך מזה שאתה משקיע במשך שנים בכדורגל, ובסוף אתה קורע את הרצועה הצולבת?

אפליקצית Playform – האפליקציה שמשגעת את הכדורגלנים הצעירים

כל חובבי הכדורגל הישראלי היו בטוחים שמאור בוזגלו יודיע על פרישה מכדורגל אחרי הפציעה השנייה שלו במדי הפועל תל אביב. בכל זאת מאור כבר לא צעיר ועבר לא מעט בכדורגל, בין היתר גם פציעות לא פשוטות שעלולות לגמור קריירה של שחקן. בוזגלו, אחד השחקנים המובילים בכדורגל הישראלי, הפך למושא הערצה של כל כדורגלן צעיר בעיקר אחרי שהצהיר שלמרות כל הקשיים הוא לא מתכוון לפרוש מכדורגל.

האפליקציה שיכולה להיות המאמן הדיגיטלי שלכם – לחצו להורדה בחינם!!!

אם נחזור אחורה, בשנת 2008 בוזגלו הגיע למכבי תל אביב כשחקן היקר ביותר בכדורגל הישראלי, ומשם רשם קריירה מרשימה ועבר בלא מעט תחנות. הוא לבש במשך שתי עונות את מדי סטנדרד ליאז׳, שיחק בהפועל באר שבע, זכה לאהבת הקהל וגם לשתי אליפויות. הוא כיכב במדי מכבי חיפה וגם לקח איתה אליפות, רשם קדנציות במדי בית״ר ירושלים והפועל תל אביב, ואף רשם הופעות במדי נבחרת ישראל. נשמע כמו חלום של כל שחקן כדורגל צעיר לא?

הצלחה זה עניין של התמדה, כוח רצון ולעשות הכל כדי ללכת אחרי המטרות שלך

מעבר לביקורות על המעברים בין הקבוצות, מאור הוכיח לאורך כל הדרך שהוא ווינר אמיתי. שחקנים חלמו על הקריירה שלו, ואף קיבלו ממנו שיעור חשוב על התמדה, כוח רצון ואיך לעשות הכל כדי ללכת אחרי המטרות שלך למרות הפציעות שחווה בדרך.

להיות כדורגלן מצליח זה חלום של כל שחקן צעיר שמשחק במועדון כדורגל. אך להיות שחקן כדורגל זה הרבה יותר מלהגיע לאימונים, לרוץ על המגרש ולכבוש שערים. בניגוד לעבודות אחרות במשק הקריירה של שחקן כדורגל היא קצרה, והשאיפה של כל שחקן היא למצות את הקריירה עד תום ולא לעצור אותה בגלל פציעה. אך לאורך השנים פציעות הפכו לדבר שכיח אצל כדורגלנים.

תזכרו תמיד – אימון נכון מונע פציעות

להיות כדורגלן זה דורש מיומנויות שונות כמו: הליכה וריצה במהירויות שונות. הפעילות והאימונים בכדורגל עוזרים לחזק את שרירי הגוף השונים, ועובדים על סיבולת לב ריאה. אך מנגד מדובר בענף הספורט עם אחוז פציעות גבוה מאוד.

מרבית הפציעות מתרחשות בשל היתקלויות עם שחקנים במהלך משחק, ריצה או בעיטה בכדור. אך לא מעט פציעות קורות ללא מגע גוף, ובעקבות חוסר גמישות וביצוע טכניקות לא נכונות. מעבר לכך, בא לידי ביטוי גם הפן הפסיכולוגי אצל שחקן שעובר פציעה. וגם אחרי שיקום קיים חשש תמידי לבצע מהלך שיגרום לאותה פציעה בשנית, מה שמוביל לעיתים לירידה משמעותית ביכולת.

האפליקציה שיכולה להיות המאמן הדיגיטלי שלכם – לחצו להורדה בחינם!!!

אפליקציית פלייפורם פותחה על מנת לתת לכל שחקן צעיר שחולם להגיע רחוק את הכלים שיהפכו אותו להיות טוב יותר, וגם את הכלים הטובים ביותר כדי להתאמן בצורה נכונה ולהימנע מפציעות. כל כדורגלן צעיר יודע שהאימונים בקבוצת הכדורגל לא מספיקים כדי להיות צעד קדימה לפני כולם, וצריך להשקיע הרבה יותר.

המאמן הדיגיטלי באפליקציה מציע עבורכם אימונים יומיים מעבר לאימונים הרגילים שלכם, ואת האימונים תוכלו לבצע בכל זמן ובכל מקום והכל באמצעות הסמארטפון שלכם. האימונים היומיים שהאפליקציה מציעה יעזרו לכם להתאמן בצורה נכונה יותר, לשפר גמישות ולהימנע מפציעות.

מה שהופך את אפליקציית פלייפורם למיוחדת כל כך זאת טכנולוגיה פורצת דרך. כל תרגיל בתוכנית האימון היומית מצולם בזמן שאתה מבצע אותו ואתה מקבל עליו ציון. כך שאתם יכולים לדעת מה הנתונים שלכם, להשתפר, להתאמן בצורה נכונה ולהשיג את המעבר שכדורגלן צריך, וזוהי הדרך הבטוחה להגיע לרמות הגבוהות ביותר!

ותזכרו “אם ראיתם את המכשולים שבדרך, סימן שהורדתם את העיניים מהמטרה”. גם מאור בוזגלו חווה משברים במהלך הקריירה, אך הוא כל פעם חזר מהם חזק יותר. בואו להוכיח כמה חזקים אתם!

פלייפורם המאמן הדיגיטלי שלך!
הורידו עכשיו: https://playform.onelink.me/wSKM/26598591

האפליקציה שיכולה להיות המאמן הדיגיטלי שלכם – לחצו להורדה בחינם!!!
קרא עוד
Back to top button
Close