חלוקת נקודות דרמטית בקרית שלום

נערים א' על: רגע לפני היציאה לפגרה, נפגשו בקרית שלום מכבי תל אביב, שרוצה לברוח סופית מהאזור המסוכן, ובית"ר טוברוק, שמעט איבדה גובה לאחר הפתיחה הסוערת שלה לעונה. המשחק המסקרן הזה עלה על כל הציפיות, והסתיים בשוויון 2-2 דרמטי בזכות שער בדקה ה-93.

נערים א’ על: חלוקת נקודות דרמטית בקרית שלום (אביבה בלוך)

במוקדו של מחזור אמצע השבוע בליגת נערים א’ על, מכבי תל אביב, שהגיעה אחרי ניצחון מינימלי בסכנין, אירחה את בית”ר טוברוק, שהגיעה אחרי החמישייה הביתית שספגה ממכבי חיפה.

המשחק נפתח בסערה, כאשר כבר אחרי שלוש דקות, נועם בן הרוש בהגבהה מכדור קרן מצא את מיכאל עומר, שהעלה את הנתנייתים ליתרון מהיר. יתרון זה החזיק מעמד רק עשר דקות, כאשר אושר ברוכים השווה את התוצאה. השער השני של טוברוק היה העתק הדבק לשער הראשון, כאשר שוב נועם בן הרוש הגביה כדור קרן, הפעם הכובש הוא אורי אזולאי, ויתרון 1-2 לטוברוק במחצית.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

מכבי תל אביב לא ויתרה במחצית השנייה, וניסתה בכל כוחה כדי להשוות את התוצאה, וברגע האחרון ממש זה קרה- סייד אבו פרחי, שכבש צמד לפני כשבוע, כבש עוד שער דרמטי, הפעם שער שוויון שקבע 2-2 וחלוקת נקודות. מכבי ת”א בורחת מהתחתית, טוברוק מנגד יוצאת לפגרה כשהיא במקום החמישי.

מכבי ת”א חזרה פעמיים מפיגור במשחק (אביבה בלוך)

מאמן בית”ר טוברוק, לידן דלויה, מסכם את ההתמודדות: “ידענו שזה משחק קשה נגד קבוצה מוכשרת וזאת למרות מיקומם בטבלה. פתחנו את המשחק טוב ועלינו ליתרון בדקה השנייה כמו שרצינו, מכבי ת”א הצליחו להשוות ומיד שוב עלינו ליתרון. לקראת סיום המשחק חזרנו אחורה ולא ידענו להרוג את המשחק. בסך הכל אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי, מהעבודה והתקדמות שהם עשו בארבעת החודשים האלו. מבחינתי הפגרה הגיעה בדיוק בזמן, לצאת לחופש לנשום אוויר ולחזור להמשך עונה ארוכה ומאתגרת.”

מנגד, מאמן מכבי ת”א, דני היימן, מתאר כי המשחק הזה היה משחק עם קצב אינטנסיבי לכל אורכו: “בסה”כ היה משחק בקצב גבוה של שתי הקבוצות. נהנתי מאוד כי שיחקנו נהדר לאורך כל המשחק. כמו כן הגענו למספר מצבים שלא נוצלו והשער בדקות האחרונות עשה באיזשהו מקום צדק. גאה מאוד בשחקנים  שנמצאים לאחרונה בתהליכי למידה ושיפור מאוד טובים.”

לטבלת נערים א’ על: https://bit.ly/3yzr4er

קרא עוד
Back to top button
Close