יפרח רוצה להמשיך לפרוח

עומר יפרח קשרה הנהדר של קבוצת נערים א' של מ.ס אשדוד, משתף את אתר ג'וניורליג בדרך שעבר החל מקבוצות הילדים של קרית גת, דרך מחלקת הנוער של מכבי פ"ת. וכעת, כשהוא עושה עם מ.ס אשדוד חיל בליגת נערים א' על, לאחר שהקבוצה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון שני מחזורים לתום הסיבוב.

עומר יפרח שחקן נערים א’ של מ.ס אשדוד – רוצה להמשיך לפרוח (נזיה סולטאן)

אחרי עונה פחות מרשימה אשתקד, במועדון ספורט אשדוד החליטו להתחזק משמעותית על הקווים כשמינו את יוסי בילו, שעשה עבודה נהדרת במחלקת הנוער של הפועל ת”א, למאמן קבוצת נערים א’ של המועדון.

יוסי בילו – חיזק את הקבוצה בדיוק במקומות הנכונים (נזיה סולטאן)

אחרי שניים שלושה משחקים פחות טובים בפתיחת העונה, בילו זיהה מה חסר לו בקבוצה כדי להצעיד אותה קדימה, וחיזק את הקבוצה בשלושה שחקנים חדשים. כעת שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, מ.ס אשדוד עמדה בהצלחה ביעד שהציבה לעצמה בתחילת העונה – מקום בפלייאוף העליון.

אחד השחקנים שבילו צירף בתחילת העונה הוא הקשר עומר יפרח שיש לו מניות רבות בייצוב משחק ההגנה של אשדוד ובהשגת המקום בפלייאוף העליון.

“מדובר בשחקן שעשה התקדמות עצומה מאז שהגיע לאשדוד בפן הטכני. היה רגיל רק לעשות הגנה ולא להשתתף בהנעת הכדור הקבוצתי ולאיים על השער. הדרישה שלי ממנו הייתה להיות השחקן המקשר בין ההגנה לשחקנים בשליש האחרון. מדובר בשחקן שנותן מעצמו 100% בכל משחק, אגרסיבי מאוד, שעדיין צריך להיות יותר רגוע עם הכדור. אין לי ספק שימשיך להתפתח ולהשתפר בזכות הרצון שלו” אומר עליו יוסי בילו מאמנו העונה.

כאמור, אחרי מספר שנים במחלקת הנוער של עירוני קרית גת, שבאחת העונות אף זכה באליפות ילדים א’ מרכז2, בתום נערים ג’ עומר עזב את קרית גת ועבר למחלקת הנוער המפוארת של מכבי פ”ת.

עומר, עבור ילד שמשחק במועדון קטן יחסית, המעבר לפ”ת היה סוג של הגשמת חלום?
“ברור שזה חלום של כל שחקן צעיר שמשחק בקבוצות הקטנות לעבור לקבוצה גדולה בטופ של ליגת העל. ללא ספק זה היה צעד חשוב עבורי ועבור החלום שלי בעתיד”.

בילדים א’ זכה עם קרית גת באליפות מרכז2 (ולדי מוסייב)

מה זה דרש ממך כדי להשתלב בטופ של מחלקות הנוער, קבוצה עמוסה בכישרונות. לא היו לך חששות?
“כן, בהתחלה שעברתי למכבי פתח תקווה חששתי טיפה מכל השחקנים המוכשרים והמצוינים שיש שם. זה דרש ממני לעשות יותר אימונים מעבר לאימוני הקבוצה, כדי להשתפר כמה שיותר ולהיות שחקן משמעותי בקבוצה. זה היה מהלך שעיצב וחישל אותי כאדם וכשחקן כדורגל”.

עומר יפרח במדי מכבי פ”ת – המעבר היה צעד חשוב בהתפתחותו כשחקן (אתר ג’וניורליג)

איך היית מסכם את העונה שלך בנערים ב’ על עם מכבי פ”ת – עונה בה הקורונה עצרה אתכם במקום השלישי בטבלה ובשלב האחרון בגביע (רבע הגמר)?
“מבחינה אישית הייתה לי עונה מצוינת, יונתן שמל האמין בי אישית וקידם אותי המון מקצועית, שזה היה לי הכי חשוב. היינו במומנטום טוב אחרי ניצחון על מכבי תל אביב וקיבלנו אותם גם ברבע גמר הגביע, אבל הקורונה עצרה אותנו”.

יוסי בילו הביא אותך לאשדוד ביחד עם שני שחקנים נוספים, קצת לאחר פתיחת העונה, במטרה לייצב את הקבוצה לאחר פתיחת עונה פחות טובה. השידוך היה מצוין לשני הצדדים כשהקבוצה צעד מעמידה במטרה שהציבה לעצמה בתחילת העונה – פלייאוף עליון
“נכון, באתי לאשדוד מהמחזור השלישי של הליגה והפתיחה שלנו היית פחות טובה, אבל אחרי שכל הקבוצה התחילה להתגבש ולהתחבר ולהבין מה המאמן רוצה מאיתנו, התחלנו להביא תוצאות והיה לנו רצף של ניצחונות שהציב אותנו בעמדה טובה להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. אני מקווה שכבר בשבת נבטיח את מקומנו בפלייאוף ושגם במהלך הפלייאוף נביא את עצמנו לידי ביטוי”.

עומר יפרח – מניות רבות בהגעה של אשדוד לפלייאוף העליון (אתר ג’וניורליג)

מה השאיפות האישיות והקבוצתיות שלך לעונה הנוכחית?
“השאיפה האישית שלי העונה זה להתקדם ולהשתפר כמה שיותר בכל המובנים, השאיפה שלנו כקבוצה זה להתברג כמה שיותר גבוה בפלייאוף העליון”.

לקראת עונה מאתגרת בנוער שנה הבאה (נזיה סולטאן)

עונה הבאה עונה ראשונה בנוער, עונה מאתגרת, התחלת כבר להתאמן עם קבוצת הנוער – איך אתה מכין את עצמך לקראת האתגר של הנוער? מה השאיפות שלך מעצמך בעונה הבאה?
“נכון, אני מתאמן עם הנוער מדי פעם והעונה הראשונה בנוער תהיה עונה שונה, קשה ומאתגרת. אני מכין את עצמי לעונה הזו הכי טוב שאפשר, אם זה אימונים אישיים או אימונים מנטליים. השאיפה שלי בעונה הבאה לקבל כמה שיותר דקות כדי שאני אוכל להשתפשף שם הכי טוב”.

קרא עוד
Back to top button
Close