מאמץ להחזרת הפעילות כבר ביום ראשון

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, הצטרף היום לישיבת הנהלת ההתאחדות שנערכת ברגעים אלה במקביל לישיבת קבינט הקורונה. ההתאחדות עודכנה אמש על ידי משרדי התרבות והספורט והבריאות, כי בישיבת הקבינט היום תועלה הצעה להחזיר לאימונים את כלל הפעילים והפעילות כבר ב-1 בנובמבר, יום ראשון הקרוב. כאמור, ההחלטה טרם התקבלה.

מאמצים להחזרת הפעילות כבר ביום ראשון (אתר ג’וניורליג)

חמישה שבועות מאז הורד המסך על הפעילות במחלקות הנוער לכדורגל בארץ, קיימת תקווה כי ביום ראשון הקרוב נוכל לחזור לפעילות. בשלב הראשון אימונים ללא מגע ולאחר מכן אימונים מלאים וחזרה לפעילות משחקים. (לוחות הזמנים לחזרת הליגות בתחתית הכתבה)

יו”ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: “אנחנו מודים לך על ההצטרפות לישיבת ההנהלה, על שיתוף הפעולה ועל הסיוע האישי שלך, של שר הבריאות ושר הספורט במציאת מתווים לחידוש הפעילות בפעם הקודמת וגם כעת. הנזק שנגרם לילדים ללא אימונים, ללא מסגרת, הוא עצום, אולי בלתי הפיך. הכרחי להחזיר אותם בהקדם האפשרי למגרשים. זאת הבשורה שעשרות אלפי פעילים ופעילות ממתינים לה. היו לנו מעט מאוד מקרים של הידבקות ילדים במסגרות הכדורגל שלנו הודות להקפדה על הכללים שנוסחו וכבר הוכחנו אחריות שמצדיקה חזרה מוקדמת ככל האפשר לפעילות. נתת לנו תקווה ואני מקווה שעוד היום תהיה איש בשורות”.

פרופסור גרוטו: “אני מברך על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל ומשבח את האחריות הגדולה שאתם מגלים. עברנו תהליכים מורכבים ואתם בהחלט דוגמה ומופת. הלוואי שהיה כך גם עם מגזרים אחרים. קבינט הקורונה דן ברגעים אלה על הספורט התחרותי, כולל ילדים. זאת לפחות המלצת משרד הבריאות בהובלת שר הבריאות, יולי אדלשטיין וכן משרד הספורט, המדברת על חזרה לאימונים ב-1 בנובמבר. הכדורגל בפרט והספורט בכלל אינו מקור שמניע את התחלואה, אבל יש סיכונים וראינו התפרצויות בתוך הקבוצות. ככל שתקפידו על הכללים, בבית ובמגרש, עם החזרה לאימונים ולפעילות זה יעלה את הוודאות להמשך עונה סדיר”.

קרא עוד
Back to top button
Close