מי תניף את צלחת אליפות נערים ב’ על?

נערים ב' על: לא מעט קבוצות התחמשו במהלך הקיץ על מנת להוכיח כי מקומן בצמרת הגבוהה. רגע לפני שריקת הפתיחה של העונה, מי לדעתכם תזכה באליפות הליגה?

מי תניף את צלחת אליפות נערים ב’ על עונת 2022/23

נותרו שבועיים לפתיחת העונה בליגת נערים ב’ על. שנתון 2007 עובר מהליגות המחוזיות לליגת העל. חלק מהקבוצות אשר לפחות על הנייר צפויות להיאבק על האליפות עברו איחוד העונה, ואחרות, מכבי ת”א, מכבי חיפה ומכבי נתניה כבר התגבשו קודם לכן.

בכתבה הקרובה נציץ יותר לעומק בחיזוקים של קבוצות הצמרת ואתם הקוראים יכולים להצביע בסקר בסוף הכתבה מי לדעתכם תתמודד ותלך עד הסוף.

לחצו על הבאנר להצטרפות בחינם – הנחות מיוחדות והחזר כספי לחברי מועדון

מכבי נתניה– היהלומים מנתניה איבדו את אחד מהשחקנים המשמעותיים בעונה החולפת, ניב גבאי, אשר חתם במכבי פ”ת מחזיקת הגביע, אך קיבלו לשורותיהם את בן שוורץ ופלג להב שהגיעו מהפועל כפר סבא, ואת עושה המשחק אלון פחימה שהגיע מקריית שמונה ומכיר את ליגת העל עוד מתקופתו בקרית שמונה. כאשר בנוסף נתניה החזירה לשירותיה מטוברוק את דור פישל הכישרוני. אשתקד נתניה חגגה בליגת נערים ג’ מרכז, העונה מצפה לה אתגר גדול יותר.

יחזק את היהלומים מנתניה- אלון פחימה במעמד החתימה (יח”צ)

מכבי ת”א– הצהובים אשר זכו באליפות שנתון 2007 בליגת נערים ג’ מרכז2 האיכותית, רוצים להמשיך את המגמה החיובית המאפיינת אותם. כמו בקבוצת נערים א’ של ת”א, גם קבוצת נערים ב’ מתבססת על השלד מעונה שעברה. קל זה לא יהיה, אבל יש למכבי ת”א את הפוטנציאל להניף שוב את צלחת האליפות.

מכבי חיפה- הירוקים מהכרמל אשר סיימו במקום השני בליגת נערים ג’ מרכז שואפים להתברג בצמרת הגבוהה של ליגת העל. לשם כך החיפאים צרפו את אור מרדכי מהפועל חיפה ואייל כץ מנווה יוסף על מנת לעבות את הסגל, כשהם מאמינים כי העונה יש להם את היכולת להיאבק על האליפות והגביע.

מכבי פ”ת– הקבוצה מהמלאבס אשר התאחדה העונה לכדי קבוצה אחת, עם שחקנים מהחטיבה הדרומית והצפונית, רוצה לשחזר את ההישג של שנתון 2006. עומרי עטיה אומנם עבר למ.ס אשדוד אך גולת הכותרת בגזרת השחקנים החדשים היא הגעתו של ניב גבאי, שכבש נגד הפתח תקוואים בגמר הגביע, ועכשיו ילבש את החולצה הכחולה. 

ניב גבאי- כבש נגד מכבי פ”ת בגמר והעונה ישחק במדיה (אתר ג’וניורליג)

הפועל ת”א- האדומים מוולפסון כאמור עברו את האיחוד בין קבוצות הצפון והדרום, ובנוסף התחזקה עם צמד השחקנים שהגיעו מהפועל כפר סבא, אור מסיכה ויהלי זוהר, אליהם מצטרף גם תמיר אשכול שהגיע מבית”ר טוברוק. פוטנציאל בהחלט יש לאדומים, נראה איך זה יתממש בהמשך העונה.

אז מי לדעתכם תניף את צלחת האליפות העונה?

מי תניף את צלחת האליפות נערים ב' על עונת 2022/23

אתר ג’וניורליג מאחל לכלל קבוצות הליגה הצלחה בעונת 2022/23

קרא עוד

3 Comments

  1. הפועל באר שבע הקבוצה הכי חלשה בליגה .
    הביאו מאמן בדיחה אלי טיאר ,שרק מקלל את השחקנים אומר להם לשבור רגליים במשחקי אימון ובנוסף איבדו שני שחקנים חשובים מאוד . אם לא יחליפו את הליצן שקורא לעצמו מאמן הם יקבלו תבוסות …

Back to top button
Close